Oprichting ScopeCast

Nieuws

In Scope Media heeft een nieuwe afdeling gelanceerd: ScopeCast. Deze afdeling focust zich op het maken van podcasts en alles wat daarbij komt kijken. In dit artikel lees je wat dit precies inhoudt en vertellen we over onze eerste ScopeCast Original: De Etiquette Podcast

Naast video’s, artikelen en grafische ontwerpen zijn we bij In Scope Media ook druk in de weer met andere zaken, bijvoorbeeld audioproducties. Om deze een speciale plaats in het bedrijf te geven is er besloten een eigen afdeling op te richten die zich focust op het hele proces van podcasts maken. ScopeCast, zoals deze nieuwe afdeling heet, produceert (in opdracht) podcasts, doet de promotie ervan en bemiddelt tussen adverteerder en podcastmaker. 

Branded Podcasts of adverteren

ANWB, Rituals, Coca Cola: verschillende bedrijven hebben zich al gewaagd aan promotie door middel van podcasting. Of je nu een podcastserie maakt over jouw bedrijf (dit noemen we branded podcasts) of enkel adverteert in een podcast, er zijn verschillende manieren om jouw merk te promoten door middel van podcasting. Bij ScopeCast kan de klant terecht! 

Eerste ScopeCast Original: De Etiquette Podcast

Met trots mogen we daarnaast onze eerste ScopeCast Original presenteren: De Etiquette Podcast. Van de podcast zijn al 45 afleveringen gemaakt, verdeeld over 3 seizoenen en er komen er nog veel meer aan. De makers van de podcast zijn een samenwerkingsverband met ScopeCast aangegaan. Uiteraard bemoeit ScopeCast zich niet met de inhoud van de afleveringen, de vormgeving van de podcast en mogen de makers nog steeds maken wat ze willen. 

In Scope Media

Ondanks de komst van ScopeCast blijft het team achter In Scope Media en de nieuwe afdeling hetzelfde. 

Wil je jouw bedrijf promoten door middel van podcasting? Maak een vrijblijvende (online) koffie afspraak met onze nieuwe afdeling ScopeCast en ontdek de mogelijkheden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *